Tisdag

1kommentarer

Hej hallå

Mycket har hänt sedan sist. Vi har varit på Maddys dansuppvisning, ätit mumsig grekisk tapasmiddag, träffat vår förra roommate Larry (som tog oss ut på Lake Ontario i hans partybåt) och varit på boksignering med Khaled Hosseini (författaren till bl a Flyga drake & Tusen strålande solar). 

Jag och Frida cyklade till boksigneringen uppe på Bay & Bloor efter att vi slutat våra jobb igår kväll. Khaled Hosseini, vilken man. Älskar hans böcker och sätt att berätta sina otroliga historier på. Han har precis släppt en ny bok "And the mountains echoed" som jag precis börjat läsa. Det var riktigt häftigt att få möta honom och få boken signerad.

Sorry, men nu är jag snart sen till jobbet IGEN så hinner inte skriva nåt mer. Kan säga snabbt iaf att den hör morgonen har jag och Frida bakat en tårta till Maddy som fyller 16 idag. Sweet 16! :) Ikväll ska vi allihopa (Laura, Maddy, Frida och jag) äta middag på ett minst sagt annorlunda ställe. Berättar mer sen, men jag kan säga såhär....Man äter i totalt mörker & hela personalen är blind....sant!


1 kommentarer

Verris

28 May 2013 19:12

Spännande! Du får lova att recensera boken sen , han är ju så himla bra :) Puss & kram till er

Svar: Det ska bli! Tkr du ska hanga med Louise hit... :) Puss & kram
fromtorontowithlove.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej